You are Wonderful<3333

Hej allla där ute!
idag missade jag bussen när jag skulle till solan men hem gjorde jag det inte. jag as garvade åt amanda och elinne. amanda du har as '' skön'' humor. Mohahah as garv. ingen fattar förutom jag, elinne och manda. jaja är hos pappa så alla vet. vill ni veta en sak. moa kanske ska bli medryttare på min lilla abby när jag är hos pappa. hoppas det säger jag bara för hon kan vara lite vild när man inte har ridit henne på en vecka typ ;P jaja har nyss fått en ny min häst tidning så det blir väl att nörda den sen  ska dra nu!




fan allt känns så bra men ändå så fel. tycker om dej men vågar inte fråga. kommer säkert aldrig bli något mellan dej och mej :( moa hjälpp mej du skulle ju det. vi får väl tälta med honom och en kompis till han med då ;P hoppas det hjälper för behöver det.


/ stina<3

Kommentarer
Postat av: Moa

klart jag hjälper dig med han vi kan typ vara med han och någon som han tycker e okej sen så kan jag ta ett snack med pöjken ;)<333333333333333333333

:*



och det med abby jag hoppas det går :D <333333333333

2011-10-11 @ 20:55:27
URL: http://mirakelponnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0