hej!

Hej jag heter stina och jag har denna blogg med moa. nu kommer en liten presanton. jag är född den 7 feburari 99. min mamma och pappa är skilda. min pappa har nu fru. har tre syskon selma 8, alva 7, tove 2 ska fylla 3. jag har två katter, två kaniner, fem hästar och en hund. mina katter heter sally och saffran. kaninerna heter skutte och mimmi. hästarna heter dunder's abigale, dunder's black pepper, helly, apple isadora och stjärntrollet. min hund heter wilma. jaja jag rider stjärna (stjärntrollet) och abby (dunder's abigale). stjärna är ett 12 årigt kallblods sto och abby är ett 3 årigt exmoor sto. jaja jag spelar fotboll, rider och fotar på min fritid. jag har även en annan blogg. den heter www.stiinajohansson.webblogg.se kolla gärna in den. jaja det var lite om mej. ni kommer nog få en presanton av moa snart. hej då!

PS: bilder på mej och mina djur kommer




/ stina<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0