hej hopp!

Hej har haft dålig uppdatering och den kommer bli värre för imorgon vid sju åker jag till skåne :) jaja igår hoppade jag med abby. det gick as bra hoppade 80 cm. jag ska börja vara med på lite pay and jumper med abby. jaja tove red lite igår också. håller på att packa tills vi ska åka till skåne imorgon. det ska bli as nice. jag åker med mamma, tove, anneli och alice. bilder kommer ifrån det! ska vissa abby i en handler klass och den som vinner får en bukal. hoppas det blir jag ;P mamma har sakt till mormor att dom kan slå ihop present och jul kapp till en systenkamra!! YESS ÄNTLIGEN KOMMER JAG KANSKE FÅ EN SYSTEMKAMRA!!! hoppas hoppas hoppas!
hejddå!




/ stina<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0